Dziś pokażę Ci jak w bardzo prosty i w pełni darmowy sposób znaleźć niszę dla naszego produktu na Redbubble. Jeśli chcesz wiedzieć czym w ogóle jest Redbubble, jak zacząć tam sprzedawać i dlaczego warto to robić, zajrzyj do artykułu TUTAJ.

Redbubble: jak działa?


Long story short: Redbubble to strona, na której możemy całkowicie za darmo założyć nasz własny sklep internetowy, sprzedając mnóstwo produktów, takich jak koszulki, kubki, naklejki, bluzy, plecaki, czapki i dziesiątki innych, nie musząc wcale ich posiadać, gdyż są one tworzone przez samo Redbubble w formule druku na żądanie, dopiero w momencie, gdy ktoś kupi nasz „wirtualny produkt”.

Redbubble: jak sprzedawać?

Wiele osób pytanie mnie skąd czerpać inspiracje i pomysły na to co warto tworzyć i publikować na Redbubble. Oczywiście, można to robić „na czuja”, jednak ta metoda, choć bywa skuteczna, nie daje na żadnych gwarancji, bo nie bazujemy na żadnych danych.

Nie każdy wie, że samo Redbubble daje nam potężne narzędzie, które pozwala nam łatwo sprawdzić czego aktualnie ludzie wyszukują najczęściej, czyli jakie frazy aktualnie są trendami.

Znajdując się na stronie głównej Redbubble, wystarczy, że najedziemy na pasek wyszukiwania i klikniemy na niego: naszym oczom ukaże się widok, który pokazuję na zdjęciu poniżej:


Jak widzisz, pokazuje nam się panel „Trending searches„, a w nim widzimy trzy najczęściej wyszukiwane w ostatnim czasie na Redbubble frazy, czyli to, czego kupujący najczęściej szukają.
Jeśli więc stworzymy produkt pasujący do tych fraz i (co najwaniejsze!) użyjemy danej frazy w tytule, lub w tagach naszego produktu, zwiększamy mocno nasze szanse, że klient znajdzie nasz produkt, a więc zwiększamy też szanse, że ktoś go zakupi, a my zarobimy.

Dla uproszczenia, nazwijmy te najczęściej wyszukiwane frazy trendami.

Rzeczą niezwykle ważną, nie tylko jeśli chodzi o trendy, ale o każdy produkt, który publikujemy jest to, aby sprawdzić bezpieczeństwo danej frazy.
Chodzi o to, aby fraza której używamy zarówno nie była trademarkiem, czyli zastrzeżonym przez kogoś urzędowo znakiem towarowym, ani nie podpadała pod naruszenie czyichś praw autorskich: nie możemy np. używać tytułów piosenek, nazwisk znanych osób, tytułów filmów, czy nawet znanych cytatów pochodzących czy to z piosenek, czy filmów, seriali itp.
Generalnie chodzi o to, aby nie korzystać z cudzej własności intelektualnej.
Temat trademarków i praw autorskich wyczerpuję w TYM WPISIE lub TYM FILMIE – wybierz jaka forma jest dla Ciebie wygodniejsza.

Oczywiście, nie musimy bazować tylko na tych trzech sugestiach, które widzisz na powyższym zdjęciu!
Wpisując dowolną literę alfabetu w pasek wyzukiwania Redbubble, otrzymamy inne wyniki, dla przykładu, wpisując „a” otrzymujemy najpierw popularne, pojedyncze słowa, jak np. „anime” oznaczone ikoną lupki, a poniżej mamy już trendy na daną literę, oznaczone strzałką.
Te zaznaczone na czerwono poniżej to właśnie nasze trendy:


Idealna nisza (idealny trend) na Redbubble.

Sytuacją idealną i najbardziej pożądaną jest taka, gdzie:

1. Znaleźliśmy bezpieczny trend, który nie jest frazą zastrzeżoną, oraz nie pochodzi np. z filmu, serialu itp. i nie mamy wobec niego wątpliwości, czy nie naruszymy czyichś praw autorskich, kiedy go użyjemy.
2. Ilość wyników po kliknięciu w dany trend jest mniejsza, niż 1000 (im niższa, tym lepsza).


Jak szybciej zacząć zarabiać na Redbubble?

W tym miejscu chciałbym z dumą zaprezentować Ci produkt, na który wiem, że część z Was czekała już dłuższy czas: wybaczcie, że tyle to trwało!
Stworzyłem Kurs Redbubble, który w wygodnej formie lekcji wideo poprowadzi Cię za rękę przez każdy krok od A do Z, by zacząć zarabiać jak najszybciej na Redbubble.
W tej pigułce wiedzy dowiesz się jak się zarejestrować, jak stworzyć dobrze wyglądający sklep, jak go opisać, jak przejść przez wszystkie ustawienia, jak szukać niszy, tworzyć produkty, jak je tytułować, tagować opisywać i promować, by jak najszybciej zacząć zarabiać jak najwięcej.
Zobacz Kurs Redbubble TUTAJ

Kurs: jak sprzedawać na Redbubble.


Dołącz do Akademii Print On Demand

Możesz też wybrać Akademię Print On Demand (Kurs Redbubble + Kurs Amazon Merch + Kurs Canva + Kurs Teepublic), oszczędzając w ten sposób 481zł!

Akademia Print On Demand

Zobacz TUTAJ dlaczego Akademia Print On Demand jest najczęściej wybieraną opcją

Mam nadzieję, że mój wpis okazał się dla Ciebie pomocny.
Możesz również obejrzeć/posłuchać powiązanego z nim filmu na YouTube TUTAJ – dowiesz się tu między innymi w jaki sposób konkretnie warto wykorzystywać znalezione trendy i jak umieszczać je w naszych tytułach, czy tagach.

Jeśli intereujesz się zarabianiem w internecie, rozejrzyj się po moim blogu, znajdziesz tu sporo artykułów, narzędzi, oraz kursów na ten temat.

Dzięki za poświęcony czas, do zobaczenia! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.